Кошик
284 відгуків
promo_banner
+380 (50) 358-43-72
+380 (66) 368-78-31
Інтернет-магазин товарів для дітей та підлітків Асортимент 20 000+
Кошик

Настільна гра з кнопкою Spin Master «Цуценячий патруль» (міні)

298 ₴

  • Немає в наявності
  • Код: SM98283/6066831
Настільна гра з кнопкою Spin Master «Цуценячий патруль» (міні)
Настільна гра з кнопкою Spin Master «Цуценячий патруль» (міні)Немає в наявності
298 ₴
+380663687831
  • +380 (50) 358-43-72
    Менеджер
  • +380 (66) 368-78-31
    Менеджер
+380663687831
  • +380 (50) 358-43-72
    Менеджер
  • +380 (66) 368-78-31
    Менеджер
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Настільна гра з кнопкою «Щенячий патруль» (міні) - це зменшений формат гри, що так подобається шанувальникам відважних цуценят. На ігровому полі зображено героїв улюбленого мультсеріалу «Щенячий патруль». Настільна гра з кнопкою навчає математики, логіки, культури поведінки та розвиває навички спілкування та вміння домовлятися. Гра призначена для компанії до 4 дітей віком від 4 років. В ігровий набір входять: пластикове ігрове поле із вбудованим кубиком; 16 фішок 4 кольорів; правила гри. Кожен гравець повинен вибрати колір своїх фішок і виставити їх у ряд на ігровому полі, відповідного кольору. По черзі, кожен із гравців натискає на прозору пластикову кнопку в центрі ігрового поля, під якою знаходиться кубик. Якщо гравець викине 6 – він отримує право перемістити свою фішку у стартову позицію (відзначену комірку на ігровому полі) та ще раз кинути кубик та пересунути свою фішку на відповідну кількість кроків. Щоразу, коли гравець викидає 6, він може пересунути свою «ігрову» фішку на відповідну кількість кроків або перемістити ще одну свою ігрову фішку на стартову позицію, а також отримує право на ще один хід. Всі ходи здійснюються лише за годинниковою стрілкою. Якщо гравець переміщає свою фішку на зайняту суперником позицію, він має право повернути цю фішку суперника на стартову позицію у його зоні. Після того, як гравець перемістив усі свої фішки ігровим полем, він повинен зайняти позиції на ділянці ігрового поля свого кольору та відмічені стрілками. Гравець може перемістити фішки у фінішні позиції лише викинувши точне число, необхідне для пересування на них. Після того, як фішки потрапили у фінішні позиції, інший гравець не може перемістити їх знову на старт. Перемагає той гравець, чиї фішки першими досягнуть фінішних позицій.
Характеристики
Основні
ВиробникSpin Master
Інформація для замовлення
  • Ціна: 298 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner