Настільна гра з кнопкою «Щенячий патруль» (міні) SM98283/6028799 (Пошкоджена коробка)
290 ₴
- Немає в наявності
- Код: SM98283/6028799
+380 (50) 358-43-72
Менеджер- +380 (66) 368-78-31Менеджер
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
На ігровому полі зображені герої улюбленого мультсеріалу «Щенячий патруль». Настільна гра з кнопкою навчає математики, логіки, культури поведінки та розвиває навички спілкування та вміння домовлятися. Гра призначена для компанії дітей до 4 осіб від 4 років В ігровий набір, що входять:пластмасове ігрове поле з вбудованим кубиком16 фішок 4 кольорів виправила ігриПравила ігровий гравець має вибрати колір своїх фішок і виставити їх у ряд на ігровому полі, що відповідає кольору почергово, кожен із гравців натискає на прозору пластикову кнопку в центрі ігрового поля, під якою розміщений кубик. Якщо гравець викине 6 — він отримує право перемістити свою фішку в стартову позицію (відзначену комірку на ігровому полі) і ще раз кинути кубик і пересунути свою фішку на відповідну кількість кроків. Щоразу, коли гравець викидає 6, він може пересунути свою «ігрову» фішку на відповідну кількість кроків або перемістити ще одну свою ігрову фішку на стартову позицію, а також він отримує право на ще один хід. Всі ходи здійснюються тільки за годинниковою стрілкою. Якщо гравець переміщує свою фішку на зайняту суперником позицію, то він має право повернути цю фішку суперника на стартову позицію в його зоні.Після того, як гравець перемістив усі свої фішки ігровим полем, він має зайняти позиції на ділянці ігрового поля свого кольору та відзначені стрілками. Гравець може перемістити фішки у фінішні позиції тільки викинувши точне число, необхідне для пересування на них. Після того як фішки потрапили у фінішні позиції, інший гравець не може перемістити їх на старт. Перемагає той гравець, чиї фішки першими досягнуті фінішних позицій.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Spin Master |
Тип упаковки | Картонна коробка |
Вікова група | Від 4 років |
Інформація для замовлення
- Ціна: 290 ₴