Кошик
290 відгуків
promo_banner
+380 (50) 358-43-72
+380 (66) 368-78-31
Інтернет-магазин товарів для дітей та підлітків Асортимент 20 000+
Кошик

Умови повернення та обміну товарів

Умови повернення та обміну товарів

 

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".

Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості
 Протягом 14 днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що:
- товар не був введений в експлуатацію і не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей тощо.
- товар повністю зберіг товарний вигляд;
- товар укомплектований, збережено всі ярлики, плівки і заводське маркування.

Обміну та поверненню як товари належної якості не підлягають такі категорії товарів: м'які іграшки, іграшки надувні, товари для новонароджених, натільна білизна, друкована продукція.

Процедура повернення товару Належної якості:
- зателефонуйте за номером +380 (66) 368-78-31 і повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів.

Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання.

Обміну та поверненню як товари неналежної якості не підлягають такі категорії товарів:
м'які іграшки, іграшки надувні, товари для новонароджених, натільна білизна, друкована продукція.

Процедура повернення товару Неналежної якості:
 -дзвоніть за телефоном +380 (66) 368-78-31 і повідомте про намір повернути оплачений товар;
 -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
-після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар.
При поверненні товару НЕналежної якості всі послуги перевізників або комісії за переказ грошей проходять за наш рахунок.

Обмін та повернення товару здійснюється на відділення Нової пошти або за адресою м. Київ, вул. Кондратюка, 3

Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner